Een zoekmachine is een portaal dat naar een hele nieuwe wereld leidt; de digitale wereld!
Zoekmachines vormen de basis van alle online ervaringen.Wanneer u op zoek bent naar een lokaal restaurant of winkel, gebruikt u een zoekmachine om deze te vinden. En als u dit publiek naar uw website wilt lokken, heeft u SEO nodig. Door de strategische implementatie van zoekmachine optimalisatie door een deskundig SEO bureau of online marketing bureau, kan uw bedrijf een schat aan voordelen oogsten, waaronder meer inkomend verkeer, meer verkopen en nog veel meer.
SEO kan u helpen uw merk op te bouwen;
U moet inhoud maken die aansluit bij de behoeften en interesses van uw publiek, en vervolgens manieren vinden om links naar die inhoud op andere sites te krijgen. U kunt zoekwoorden selecteren en inhoud maken die overeenkomen met het imago dat u wilt dat uw merk heeft.
Een geoptimaliseerde website genereert meer bezoekers
Op het eerste gezicht is het doel van SEO-optimalisatie om de positie van uw site in de zoekresultaten te verbeteren. Maar daarnaast is het doel het behalen van een hoge positie in de ranglijst om meer verkeer aan te trekken - en idealiter om dat verkeer om te zetten in klanten en leads.
En voor het geval je het je afvroeg, online marketing bureau CliQi weet hoe dit het werkt.
In de loop van een jaar is het bezoekersaantal van deze gloednieuwe site gestegen van nul naar 100.000 bezoekers - volledig dankzij SEO.
Als u meer gebruikers naar uw site wilt halen, is de SEO uitbesteden de beste manier om dit doel te bereiken.
Het kan u helpen uw concurrenten voor te blijven
Door het optimaliseren van uw site, werkt u niet alleen aan het verbeteren van de positie van uw site op de resultaten pagina's.
U gaat ook boven uw concurrenten uit.
Bedenk dat het eerste resultaat op een bepaalde resultatenpagina gemiddeld 20,5% van de klikken oplevert. Vanaf daar krijgt het tweede resultaat 13,32% en het derde 13,14%.
Dit betekent dat u naarmate u hoger komt in de zoekresultaten van Google, een groter percentage van de klikken ontvangt voor uw zoekwoorden en dat uw concurrenten minder zullen verdienen.
Het resultaat is eenvoudig te meten
Tenslotte is een van de grootste voordelen van SEO dat u vrijwel elk aspect van het resultaat kunt meten.
In tegenstelling tot traditionele methoden, die vaak afhankelijk zijn van het zoeken naar correlaties tussen advertentiecampagnes en verkopen, kan een SEO bureau het gemakkelijker maken om uw rendement te laten zien dat uit uw SEO-investering gehaald wordt.
Een online marketing bureau gebruikt tools zoals Google Analytics om uw verkeer, verwijzingsbronnen, conversies en andere statistieken die voor uw bedrijf van belang zijn, bij te houden.
Op deze manier kunt u nauwkeurig evalueren wat werkt en wat niet, en kunt u erop vertrouwen dat uw marketing budget besteedt wordt aan de strategieën die de grootste impact hebben op uw belangrijkste doelen.
Er zijn bij dit artikel nog geen reacties geplaatst